Parisienne Menu


borrelkaartBorrelen, lunchen en dineren bij Hotel et le Café de Paris, dat kan! U heeft ruime keuze uit verschillende voorgerechten, hoofdgerechten, maaltijdsalades en specials; ook met vegetarische opties. Iedere maand hebben we buiten de kaart om een dinerpecial; vraag ons ernaar!
Klik op de afbeelding om de menukaart te bekijken


menukaart

Twee keer op rij een editie met het nummer 10 centraal. Ook deze weer een bijzondere. Met een familie met de naam Haas zijn in basis al mooie sprongetjes te maken natuurlijk.


Dit is een familie waar een heel bedrijf omheen staat, hetgeen ook direct de kracht van onze organisatie kenmerkt. Voor en met elkaar aan de slag om het resultaat te behalen. Waar hulp nodig is, wordt er bijgesprongen, of het nu de afwas is, de bediening, of de huishouding. Zelfs Bart staat de afwasploeg te ondersteunen als ze overlopen in het werk.


Een bedrijf overnemen in een periode van economisch slecht tij is een behoorlijke gok. Maar die gok durfden Bart & Agnes de Haas te nemen in 2009. En niet alleen op dat moment; ook in de jaren erna, er werd geïnvesteerd om beter resultaat voor de toekomst te behalen. De transformatie van Spicebrush American restaurant naar Spicebrush de Proeverij in 2010 is één van de voorbeelden. Maar wie niet waagt, wie niet wint. En dat gezegde bleek waarheid.


Als we terugkijken op 10 jaar Paris onder De Haas zijn er veel bijzondere momenten om op terug te zien. Natuurlijk kunnen niet alle gebeurtenissen even mooi zijn, maar juist dát maakt dat de mooiste momenten een nog mooiere terugblik verdienen. Events die memorabel zijn, zoals een EK- en WK Beach, een Giro, een Serious Request, waar je als bedrijf met een trots gevoel op terug kan kijken.Events die we hebben kunnen neerzetten door het bedrijf dat we zijn geworden over de jaren heen.


Paris-DNA is hoe wij het omschrijven; een groep met mensen die strijdt als het erop aankomt. Daarnaast een groep mensen die zich één voelt met het bedrijf en de familie die hier achter staat. Dát is onze kracht, dat gevoel ontwikkelt onze drive en brengt hem tot uitvoering.

Een heel mooi gegeven waar één familie heel trots op mag zijn, dit te kunnen hebben neergezet over de jaren. Editie nummer 11 brengen we uit voor deze familie: hun naam is Haas.


Op familiegevoel!

Larissa C.I. van der Vlist . Bedrijfsleider


Klik op de afbeelding om het menu magazine te bekijken.